TERMÉKCSERE
Amikor a terméket nem megfelelő minőségben kapod meg, ezért szeretnéd kicseréltetni.
VISSZAKÜLDÉS ÉS VISSZATÉRÍTÉS
A termék valamilyen oknál fogva nem tetszik és szeretnéd visszakapni a megrendelés összegét.
RENDELÉS VISSZAMONDÁSA
Megrendelted a terméket, de mégsem szeretnéd átvenni, inkább visszamondanád.
TERMÉKCSERE
Amennyiben sérült, hibás, vagy nem a rendelésednek megfelelő terméket kaptál, kérlek töltsd ki az alábbi űrlapot. A könnyebb ügyintézés érdekében kérlek mellékelj fotót is, hogy lássuk a probléma mibenlétét:
VISSZAKÜLDÉS ÉS VISSZATÉRÍTÉS
1. Gondoskodj a termék megfelelő becsomagolásáról:
- A játékot minden tartozékával és a használati utasítással együtt tedd vissza az eredeti dobozba/csomagba.
- Amennyiben rendelkezésedre áll az eredeti, szállításnál használt csomagolás, kérlek azt használd.
2. A csomagon szerepeljenek az alábbi adatok:
- Feladó neve (a rendelésnél megadott név)
- Trükkös Játék (hogy be tudjuk azonosítani a visszárut)
- Rendelésszám (a visszaigazoló levélben megtalálod)
- Címzett: Bridge Logistics (logisztikai partnerünk)
3. E-mailben szükséges adatok:
- Az előző pontban szereplő információkat, továbbá a bankszámlaszámodat várjuk e-mail formájában.
- Ez azért fontos, hogy legyen hova utalnunk, illetve, hogy tudjuk, milyen szándékból küldöd vissza a rendelés tartalmát.
4. Add fel a csomagot az alábbi címre:
- 1112, Budapest, Repülőtéri út 2.
FONTOS TUDNIVALÓK:
- Ügyfélszolgálatunk a korábban megadott bankszámlaszámra fogja visszautalni a rendelés értékét, az eredeti szállítási díjjal együtt.
- A visszatértítés után akár 5-10 munkanapba is beletelhet, amíg az összeg megjelenik a számládon. Ez a banki ügyintézés miatt történik.
- A visszaszállítás költségeit a Trükkös Játék nem tudja átvállalni, ez a vásárlót terheli a törvényben megszabottak alapján.
- A termék átvételét követően logisztikai partnerünk ellenőrzi annak állapotát.
- A termék visszaküldésére a számla kiállítását követő 30 napban van lehetőség. Ezt követően terméket nem áll módunkban visszavenni.
RENDELÉS VISSZAMONDÁSA
A rendelések lemondása nem lehetséges, mivel a logisztikai partnerünk automatikusan megkezdi a teljesítést, amint a rendelés létrejött a rendszerben. A termék átvétel utáni visszaküldésére természetesen van lehetőség a korábban részletezett módon.