GYIK: SZÁLLÍTÁS
A szállítás ideje 1 munkanap.
A szállítás ára egységes, mindössze 1490 Ft. (INGYENES SZÁLLÍTÁS 15.000 Ft. felett!)
Igen, 15.000 Ft. feletti rendelések esetén a csomagokat INGYENESEN kiszállítjuk.
Futáraink 2 alkalommal próbálják meg kiszállítani a csomagot, amennyiben egyik alkalommal sem tudod átvenni, a Hozzád legközelebbi postán fogják letenni azt. Ezt követően 5 napod lesz arra, hogy a postán átvedd.
Kizárólag a munkanapokon délig leadott rendeléseket tudjuk még aznap összekészíteni, majd átadni a futárszolgálatnaknak. A futár a következő munkanapon kézbesíti a csomagot!
Természetesen igen.
Budapest, 1112, Repülőtéri út 2. az átvételi pont, ahol a Bridge Logistics céget kell keresni, a logisztikai partnerünket. Ők fogják átadni a csomagot a rendelési számnak megfelelően.
Bizonyos esetekben csomagautomatába hétvégén is érkezhet csomag, de alapesetben futáraink munkanapokon szállítják a csomagokat.
GYIK: FIZETÉS
Csomagodat kérheted utánvétes fizetéssel vagy online bankkártyás fizetéssel is.
Igen, a pénztárnál van lehetőség utánvétes fizetést választani.
Igen. A pénztár oldalon van lehetőséged online bankkártyás fizetésre a Barion biztonságos rendszerén keresztül.
Időnként előfordul, hogy a rendszer kiléptet. Ennek több oka is lehet, az egyik leggyakoribb az időtúllépés. Arra kérünk, hogy fizetési adataidat (kártyaszám stb.) készíted elő, és próbáld újra a fizetést bármiféle megszakítás nélkül. Ha még így is kiléptet a rendszer, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk megoldani a problémát!
A megrendelésnél szükséges adatokat kizárólag logisztikai partnerünk részére adjuk meg, amely a kiszállításhoz szükséges. Amennyiben nem bízol a Barion fizetési felületében, rendeld meg a csomagot utánvéttel.
Igen. Minden esetben elektronikus számlát állítunk ki a vásárlásról, amely a rendeléskor megadott e-mail címre fog megérkezni. A számla minden hatályos jogszabályoknak megfelel.
Igen, a futár rendelkezik bankkártyát leolvasó terminállal.
GYIK: GARANCIA
Igen. Amennyiben a terméket sérülten kaptad meg, vedd fel velünk a kapcsolatot! Küldeni fogunk egy futárt, aki a sérült terméket elhozza, az újat pedig ezzel egyidejűlet átadja Számodra.
Igen. Amennyiben nem tetszik a termék, 30 napon belül bármikor visszaküldheted nekünk, a “Termékcsere és visszaküldés” oldalon minden szükséges információt megtalálsz.
GYIK: SPECIFIKUS
Nem. A regisztráció opcionális, a későbbi rendeléseket tudja megkönnyíteni Számodra, mivel a fiókod lementi a szállítási és számlázási adatokat.
Nem. Amennyiben láttad a “Sikeres megrendelés” üzenetet, úgy a csomagod a következő pár napban ki fog menni. A visszaigazoló e-mail kizárólag abban az esetben tud eltévedni, ha nem jó e-mail címet adtál meg a pénztár oldalon.
Sűrűn találkozunk a “.com” helyett “.con” végződéssel, van aki a “@”-ot hagyja ki. Bárkivel előfordulhat, a rendelés ettől függetlenül a megadott címre ki fog menni.
Mindenesetre, ha biztosra szeretnél menni, bátran vedd fel velünk a kapcsolatot!
Az ügyfélszolgálat fel fog keresni a rendeléskor megadott elérhetőségek egyikén, majd felvázolja a lehetséges opciókat, segít megtalálni a Számodra legjobb lehetőséget:
- Rendelés módosítása (Egyeztetés után mi végezzük el!)
- Rendelés visszamondása (Előre fizetés esetén a rendelés végösszeget visszautaljuk!)
- Egyéni megoldások
Mielőbb értesíts minket, hogy a rendelésed biztosan csak 1 alkalommal szállítsuk ki! Egyéb esetben akaratod ellenére is, de anyagi kárt okozol számunkra.
Kérlek ellenőrizd újra a megadott felhasználónevet, illetve jelszót. Ha biztos vagy benne, hogy mindent helyesen adtál meg, és mégsem enged belépni a rendszer, akkor nyomj rá az “Elfelejtett jelszó” gombra. Ilyenkor a regisztrációnál használt e-mail címre kapni fogsz egy linket, aminek a segítségével új jelszót tudsz beállítani.